Re: Reklamní katalogy na období 2010-201
také bych rozlišila...
i když spousta firem posuzuje, zda se jedná o bezvýznamnou či významnou položku (mají stanovené nějaké procento z obratu-rozumné). Pokud se nejedná o významné částky-není chybou časově nerozlišit-Nebo, pokud se takové katalogy nakupují pravidelně a za podobné peníze - tak také není chybou nerozlišovat. Vše je ale třeba mít popsáno ve směrnici - ta se potom předkládá FÚ.
Ale já rozlišuju úplně všechno.
Re: Reklamní katalogy na období 2010-201
Účtujeme dle toho, kolik katalogů se rozdá. Pokud jste již všechny katalogy rozdali, pak bych celé účtovala do nákladů. Pokud k 31.12. budou některé zůstávat ve firmě, pak zůstatek na 112.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
19. 8. 2010 10:30
Firma si nechala vytisknout katalogy s paltností od 15.08.2010 -28.02.2011 jak zaúčtovat? Lze vše dát na účet 518xx nebo k 31.12. nějakou část přeúčtovat na 3xx? nebo časově rozdělit? Děkuji Jana