Re: reklamace oděvu
Rozhodnutím o reklamaci je jak její přijetí tak nepřijetí. Ve vašem případě došlo k rozhodnutí ihned (jinak max do 3 dnů). Máte nárok na písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnila (důkaz, že jste reklamovala ve 2 leté lhůtě), co je obsahem, jaký způsob vyřízení požadujete spolu s datem a způsobem vyřízení prodávajícím. Nyní je míč na vaší straně s tím, že je zbytečné prodávajícímu věc vnucovat opět ke zmiňovanému "prošetření".
§19
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/spotrebitel/cast2.aspx
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 8. 2010 17:18
Ve značkovém obchodě jsem zakoupila ne zrovna levné letní kalhoty. Byla jsem upozorněna prát na 30 stupňů. Kalhoty ovšem stále pouští barvu a při nošení špiní prádlo. Několikrát jsem je namočila, výsledkem je, že jsou hodně vybledlé. Když jsem je chtěla reklamovat, nebyla mi reklamace přijata s vysvětlením, že se jedná o výrobek nestálobarevný a na to se reklamace nevztahuje. Při koupi jsem na toto upozorněná nebyla (jinak bych si takové kalhoty ani nekoupila), ale ani na žádném lístečku takováto poznámka o výrobku není. Prosím, poraďte mi jak mám postupovat dál. Musí mi v obchodě reklamaci vzít a poslat dál na prošetření? Děkuji