Reklamace zboží

  • (neregistrovaný)

    26. 8. 2010 10:23

    Při 1. reklamaci zboží (štípačky) mi zaruční oprava nebyla zaznamenána do reklamačního listu s tím, že na prodejně zboží znovu fungovalo a nebylo nutné jej odeslat k výrobci.
    Při 2. reklamaci bylo nefinkční zboží zasláno výrobci do opravy a záruční list byl řádně ozaren.
    Při 3. reklamaci nám bylo zděleno, že máme nový výrobek, náš původní se při přepravě rozbil, v záručním listě nebyl žádný záznam.
    Zboží jsem nepřevzal trvám na záznamu v záručním listu,ale nevím jak se dál zachovat.
    Prodejce tvrdí,že nárok na vrácení peněz mám jen v tom př. když budu mít tři záznamy od opravy výrobcem na jednom zboží a já už budu mít nový výrobek. Vztahují se na něj i opravy z prvního výrobku.
    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 8. 2010 10:56

      LucieP (neregistrovaný)

      Re: reklamace zboží
      Zavolala bych na ČOI, taky jsem něco řešila ohledně reklamace a ochotně mi poradili :o)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).