Přechod práv a povinností-pracovní vztah

  • (neregistrovaný)

    27. 8. 2010 12:25

    Dobrý den,
    máte někdo praktickou zkušenost s přechodem práv a povinností ? Nový zaměstnavatel kupuje podnik a dle smlouvy přebírá i část zaměstnanců. Starý podnik je v insolvenci, smlouvy doběhnou do konce roku. jak je to s dokumenty - předávám novému zam-teli jako personalista kompletní osobní složku zaměstnance, nebo si ji okopíruji, abych měla podklad k jeho prac.poměru ve starém podniku? co daňové prohlášení - staré zůstane ve starém podniku a u přejímajícího za-tele podepíše nové anebo předám vše komplet? Díky za zprávy! P.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 8. 2010 13:18

      vf (neregistrovaný)

      Re: přechod práv a povinností-pracovní v
      Tím, že nový zaměstnavatel vstupuje do práv a závazků starého zaměstnavatele, jde u přecházejících zaměstnanců stále o tentýž pracovní poměr. Z tohoto důvodu se domnívám, že byste měla veškeré originály předat novému zaměstnavateli, včetně prohlášení k dani. Raději ale ještě ověřte z dalšího zdroje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).