Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 9. 2010 18:23
Dobrý den,
mám jeden takový dotaz. 27.srpna jsem byl dát na reklamaci mobilní telefon kvůli závadě s baterkou. Včera mi společnost volala, že si telefon mohu vyzvednout v jejich prodejně. Telefon jsem si vyzvedl. Na reklamačním protokulu bylo napsána že baterii vyměnili, ale náhle jsem zjistil, že do telefonu nejde vsunout simkarta, tudíž při reklamaci způsobila společnost defekt na telefonu, který při podání do reklamace neměl. Během 5 minut jsem se vrátil zpět do prodejny a sdělil problém prodávajícímu. Ten mi telefon odebral a poslal ho zpět do reklamace.
Chtěl jsem se tedy zeptat jaká mám práva a jestli mohu požadovat vrácení kupní ceny nebo výměnu telefonu za nový?
Předem děkuji zaodpověd'.