Reklamace poškození zásilky při přepravě

  • (neregistrovaný)

    1. 12. 2010 12:36

    Náš internetový obchod dodal do SR zboží (stříšku), kterou klient bez výhrad přijal. Po dvou dnech po rozbalení zjistil poškození a uplatnil reklamaci u nás, nikoliv přepravce. Poškození dle foto je způsobeno přepravou (prolomení stříšky).
    Je klient oprávněn požadovat vyřešení reklamace po prodejci?
    Je prodejce povinen reklamaci uznat, sjednat náhradní plnění a následně uplatnit reklamaci u přepravce?
    Jaký by měl být správný postup?

    Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 12. 2010 13:40

      ... (neregistrovaný)

      Re: Reklamace poškození zásilky při přep
      Podívejte se do čl.30 vyhlášky MZV č.11/1975 Sb., ve znění p.p.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).