Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 12. 2010 12:36
Náš internetový obchod dodal do SR zboží (stříšku), kterou klient bez výhrad přijal. Po dvou dnech po rozbalení zjistil poškození a uplatnil reklamaci u nás, nikoliv přepravce. Poškození dle foto je způsobeno přepravou (prolomení stříšky).
Je klient oprávněn požadovat vyřešení reklamace po prodejci?
Je prodejce povinen reklamaci uznat, sjednat náhradní plnění a následně uplatnit reklamaci u přepravce?
Jaký by měl být správný postup?
Děkuji za odpověď.