Platba na chybný účet

  • (neregistrovaný)

    11. 12. 2010 9:25

    Dobrý den,
    máme 2 firmy (postupně převádíme z FO na s.r.o.)
    Zákazník mi poslal peníze na opačný účet. Jak mám postupovat? Mohu si je sama přeposlat na ten správný?
    Děkuji Jája

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 12. 2010 9:41

      anina (neregistrovaný)

      Re: Platba na chybný účet
      zákazník by měl napsat písemnou žádost o převedení na správný účet .( zasla na chybný měl zaslat na správný)Sama nemůžete převádět bez jakékoliv instrukce toho zákazníka.Je jenom shoda , že máte dvě firmy a zákazník poslal peníze na jiný. Mohl také poslat úplně na jinou firmu,kterou nevlastníte. Proto musí vše proběhnout písemnou žádostí o převod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).