Re: Platba na chybný účet
zákazník by měl napsat písemnou žádost o převedení na správný účet .( zasla na chybný měl zaslat na správný)Sama nemůžete převádět bez jakékoliv instrukce toho zákazníka.Je jenom shoda , že máte dvě firmy a zákazník poslal peníze na jiný. Mohl také poslat úplně na jinou firmu,kterou nevlastníte. Proto musí vše proběhnout písemnou žádostí o převod.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 12. 2010 9:25
Dobrý den,
máme 2 firmy (postupně převádíme z FO na s.r.o.)
Zákazník mi poslal peníze na opačný účet. Jak mám postupovat? Mohu si je sama přeposlat na ten správný?
Děkuji Jája