Reklamace - zakoupené nefunkční zboží

  • (neregistrovaný)

    11. 1. 2011 19:40

    dobrý den,
    na e-shopu jsme objednali zboží, včera jsme ho vyzvedli na jejich prodejně a doma zjistili, že je vadné, nefunguje jak má. I přesto půjde o klasickou reklamaci a musíme měsíc čekat zda to opraví? Nebo můžeme toto chtít řešit jinak - např., že nám zboží rovnou vymění?

    Jak funguje v praxi sepsání reklamačného protokolu, pokud toto chceme řešit mailem a poštou?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 1. 2011 20:08

      m. (neregistrovaný)

      Re: reklamace - zakoupené nefunkční zbož
      u některých e-shopů máte možnost výměny okamžitě, to záleží na obchodních podmínkách jinak klasická reklamace s 30-ti denní lhůtou. Zkuste jim napsat co vám odepíší.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).