Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 1. 2011 19:40
dobrý den,
na e-shopu jsme objednali zboží, včera jsme ho vyzvedli na jejich prodejně a doma zjistili, že je vadné, nefunguje jak má. I přesto půjde o klasickou reklamaci a musíme měsíc čekat zda to opraví? Nebo můžeme toto chtít řešit jinak - např., že nám zboží rovnou vymění?
Jak funguje v praxi sepsání reklamačného protokolu, pokud toto chceme řešit mailem a poštou?
Děkuji