Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 6. 2011 23:27
4.6.11 jsem si objednala zboží z českého internetového obchodu http://www.bavlnka.eu, kde je u zboží uvedena \"dostupnost 5-10 dní\" a ve \"Všobecných obchodních podmínkách\" daného obchodu je blíže uvedeno \"Dodací lhůta je od 3-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.\"
Zboží bylo tentýž den elektronicky zaplaceno.
Majitelka se nejprve na mé emaily ohledně dodání zboží neozývala, konečně 20.6.11 mi emailem odpověděla: \"Dobrý den,zásilka se zpozdila od dodavatele,zjistím co se děje a hned jak budu něco vědět,tak vám napíšu.Omlouváme se za zpoždění,bavlnka.\"
Dnes je 29.6.11 a zboží ani zaplacenou částku 1203 Kč nemám. Je možno doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz zpět na účet?