Odstoupení od kupní smlouvy

  • (neregistrovaný)

    29. 6. 2011 23:27

    4.6.11 jsem si objednala zboží z českého internetového obchodu http://www.bavlnka.eu, kde je u zboží uvedena \"dostupnost 5-10 dní\" a ve \"Všobecných obchodních podmínkách\" daného obchodu je blíže uvedeno \"Dodací lhůta je od 3-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.\"

    Zboží bylo tentýž den elektronicky zaplaceno.

    Majitelka se nejprve na mé emaily ohledně dodání zboží neozývala, konečně 20.6.11 mi emailem odpověděla: \"Dobrý den,zásilka se zpozdila od dodavatele,zjistím co se děje a hned jak budu něco vědět,tak vám napíšu.Omlouváme se za zpoždění,bavlnka.\"

    Dnes je 29.6.11 a zboží ani zaplacenou částku 1203 Kč nemám. Je možno doporučeným dopisem od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz zpět na účet?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).