Hlavní navigace

Snížení platu po návratu z RD

• (neregistrovaný) 89.24.184.---

19. 9. 2011 14:23

Dobrý den,
    momentálně jsem na RD a měla bych se vrátit do práce. (2,5roku na RD s jedním dítětem, plynulý přechod na druhou RD s druhým dítětem)
    Společnost A, ve které jsem pracovala jako finanční účetní se spojila s jinou společností B. (společnost A zatím nezanikla, ale nemá už žádné zaměstnance, krom těch co jsou na mateřské)
    (stále jsem tedy zaměstnanec společnosti A a společnost B přebírá veškeré závazky společnosti A)
    Společnost B mi nabízí práci za nižší plat -5000,- a v podstatě "jakoukoliv" práci, třeba zákaznický servis, činnost s papírama ve slkadu apod.
    Neví, jaké mám možnosti, na co mám nárok a s čím se budu muset vyrovnat po návratu z RD. Samozřejmě bych chtěla práci za stejné peníze na stejném místě.
    Pokud pro mě nemají stejné místo, můžu dělat práci "podobnou" avšak za stejný plat? Nebo mi můžou snížit plat?
    Můžu trvat na tom, že to nepodepíši a že chci výpověď z jejich strany, ale zároveň můžou tvrdit, že mi nabízejí "adekvátní pozici"
    Moc děkuji za odpověď, Jana.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 9. 2011 15:31

Kara (neregistrovaný) 83.240.26.---

Re: snížení platu po návratu z RD
      Skutečně jste stále zaměstnancem společnosti A? Nepřevzala společnost B zaměstnance společnosti A se všemi jejich právy a povinnostmi (tedy i Vás)? To je důležité pro další postup.

• 19. 9. 2011 18:13

JanaB (neregistrovaný) 89.24.184.---

Děkuji. Papírově jsem pořád vedena pod společností A, nic jsem společnosti B nepodepsala. Tutíž žiji v domění, že jsem stále vedena jako zaměstnanec firmy A.
      Společnost B postupně předělala všem smlouvy (tím že si vzali zaměstnannce k sobě) ale ty co jsou na rodičáku, ty zatím nechali, zřejmě vyčkávají jejich návratu. Bylo mi řečeno, až se vrátíte, tak vám předěláme administrativně smlouvu..... moc vám děkuji za odpověď.

• 19. 9. 2011 19:03