Vrácení zboží ve lhůtě 14ti dnů

  • (neregistrovaný)

    25. 1. 2012 8:59

    Zdravím,
    zakoupil jsem mobilní telefon Nokia 500 v prodejně T-mobile. Telefon jsem koupil bez závazku smluvního (bez paušálu). Dostal jsem účet a odešel domů. Doma jsem zjistil, že se telefon seká a dokonce se mi třikrát po sobě vypnul a zapnul. Když jsem následující den zašel na prodejnu, že takový telefon nechci, ať mi vrátí peníze, bylo mi řečeno, že to nejde, že se to dá jen reklamovat. Mám v takovém případě právo na vrácení peněz? A podle kterého zákona a paragrafu se mám v tomto případě řídit. Telefon jsem koupil 21.1.12, takže se mi čas pomalu krátí.
    Děkuji za připadnou odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 1. 2012 16:26

      Jannule (neregistrovaný)

      Re: Vrácení zboží ve lhůtě 14ti dnů
      Povinnost akceptovat požadavek na vrácení zboží do 15 dnů platí pro "dobírkové" prodeje, tj. když to koupíte např. v e-shopu, tedy mimo provozovnu. Slušný prodejce by ve vašem případě zboží bez debat vyměnil, ale při prodeji "přes pult" to není povinnost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).