Re: Vrácení zboží ve lhůtě 14ti dnů
Povinnost akceptovat požadavek na vrácení zboží do 15 dnů platí pro "dobírkové" prodeje, tj. když to koupíte např. v e-shopu, tedy mimo provozovnu. Slušný prodejce by ve vašem případě zboží bez debat vyměnil, ale při prodeji "přes pult" to není povinnost.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 1. 2012 8:59
Zdravím,
zakoupil jsem mobilní telefon Nokia 500 v prodejně T-mobile. Telefon jsem koupil bez závazku smluvního (bez paušálu). Dostal jsem účet a odešel domů. Doma jsem zjistil, že se telefon seká a dokonce se mi třikrát po sobě vypnul a zapnul. Když jsem následující den zašel na prodejnu, že takový telefon nechci, ať mi vrátí peníze, bylo mi řečeno, že to nejde, že se to dá jen reklamovat. Mám v takovém případě právo na vrácení peněz? A podle kterého zákona a paragrafu se mám v tomto případě řídit. Telefon jsem koupil 21.1.12, takže se mi čas pomalu krátí.
Děkuji za připadnou odpověď.