Re: Začátek podnikání - vystavení faktur
Díky za odpovědi. Přiznám se, že do teď jsem jako neplátce neřešil, zda vystavím fakturu do 15 dnů od poskytnutí služby. Šlo mi spíše o ten obsah, nejsem si právě jistý, že mohu fakturovat něco, co jsem nemohl nabízet, když jsem k tomu v té době ještě neměl oprávnění. Takže bude asi opravdu lepší vyřešit to nějak jinak. Období tam uvést musím, protože to po mě chce příjemce, navíc stejné služby budu poskytovat i další měsíce...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 2. 2012 12:38
Omlouvám se předem, pokud je můj dotaz hloupý, ale kdo se neptá nic se nedozví...
Prosím o radu ohledně správnosti vystavení faktury. Vlastním ŽL cca 1 rok, neplátce DPH, od 1.2.2012 jsem si rozšířil živnost o další činnost (služby v oblasti administrativní správy...). Tyto služby jsem poskytoval už v lednu. Mohu nyní vystavit fakturu (např. s dnešním datem) a uvést na fakturu text "...administrativní činnost v období 15 - 31.1.2011?" Obávám se, abych se nedopustil nějaké zbytečné chyby. Předem díky za odpověď.