Re: Problémy s pokladnou
Účetní případ (tedy pohyb peněz do a z pokladny) u vás probíhá skutečně až peníze přijmete nebo vydáte.
Jiný problém je, že tržbu jednotlivých prodejen a i jejich výdaje by měly být evidovány.
Tak mě napadá, kdyby někdo u vás udělal "přepadovou" inventuru, tak se opravdu nedopočítáte ( dle vámi uváděného účtování) ničeho.
Re: Problémy s pokladnou
No právě, to se nedopočítáme :(
Účtování těch ostatních pokladen se tu nedělá. Kdyby někdo nedejbože vykradl prodejnu, tak ani pořádně nezjistíme, kolik si toho odnesl z kasy... Jestli si na prodejně z kasy koupí třeba toaletní papír, tak se to účtuje až tady u mě na firemní pokladně, tedy jako kdybych to vydala ze své kasy já. Když jsem se paní účetní ptala na důvod, tak mi jen řekla, že ji tenhle postup za dvacet let ještě nikdo nevytknul a já si to jen komplikuji. Mě se ale nechce čekat na to, až mi to někdo vytkne nebo ne, já bych to chtěla účtovat, tak jak se má.
Problém ale bude v tom, že zřejmě budu muset změnit zavedené účetní praktiky mojí předchůdkyně, která je ale stále zaměstnancem účtárny této firmy a taky se tomu brání...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 2. 2012 21:13
Dobrý večer, prosím Vás o posouzení problému s pokladnou.