Vedlejší náklady (reklamace)

  • 18. 4. 2012 7:40

    Prosím o pomoc, firma nám měla roznést reklamní letáky, bohužel služba byla provedena nekvalitně a tak nám následně firma vrátila část peněz s dopisem, že se jedná o úhradu vedlejších nákladů (rekl.letáky jsme nechali vytisknout znovu a oni nám zaplatili část těchto nových letáků).Měli bychom vystavit fakturu nebo zaúčtovat přímo do tržeb.Firma nám dobropis nevystaví s tím, že nám dopis musí stačit. Díky moc za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 4. 2012 7:46

      jib (neregistrovaný)

      Re: Vedlejší náklady (reklamace)
      "jedná o úhradu vedlejších nákladů " - pravděpodobně se jedná o náhradu škody dle Vaší smlouvy. 311/644 bez DPH
      Pokud by šlo o slevu z důvodu nekvality - tak s DPH na 5xx mínusem , musíte "porovnat" dopis se smlouvou a zjistit co Vám vlastně "vrátili" - či uhradili.

    • 18. 4. 2012 8:17

      specials

      Re: Vedlejší náklady (reklamace)
      Ve smlouvě je uvedeno, že u oprávněných reklamací bude náklad, jehož se reklamace týká odečten zadavateli z fakturace, bohužel faktura byla na celou částku a dobropis nedostaneme.Jen nám vrátili peníze s dopisem, kde je uvedeno, že nám byl uznán nárok na úhradu vedlejších nákladů (což znamená, že nám uhradili část znovu vytištěných letáků)

    • 18. 4. 2012 8:33

      jib (neregistrovaný)

      Re: Vedlejší náklady (reklamace)
      a slevu (vratku) za neprovedenou službu ?
      Mě to zní jako náhrada škody a chybí část za nekvalitní služby..
      Je to význámná částka ? Pokud ne , tak pro klid duše na 5 mínusem a odvést DPH i bez daň. dokladu.

    • 18. 4. 2012 9:20

      specials

      Re: Vedlejší náklady (reklamace)
      Děkuji moc za radu, jedná se o necelých 5 tis. dám na 5 mínusem a odvedu DPH.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).