Re: Běžný účet a Money S3
Já si generuji z našeho BÚ výpisy - většinou tak 2 x týdně, které průběžně v Money zaúčtovávám přes Banka - Bankovní doklady. Příkazy k platbě dávámě přes banking rovnou bance.
Do originálu výpisu z banky, který chodí po uplynutí měsíce, pak jen doplňuji čísla bank. dokladu, kterým jsme tu či onu operaci provedla.
Máme ČS a Money S3, nemáme problém s home banking, pořizujeme příkazy k úhradě přímo v Money a posíláme je přímo do banky (před tím lze vytisknout a zkontrolovat), z Money rovněž stahujeme výpisy, které se samy napárují na faktury, pokud jsou správně VS. Zbytek dopárováme ručně. Kdyby všechno fungovalo v Money jako banka, bylo by dobře:-)))
Děkuji za Vaše odpovědi, ještě mě čeká seznámení s tím, jak se dělají výplaty v Money. Jsem takový samouk bez praxe a hned mám na starosti kompletní účetnictví - sklad, pokladnu, banku, výplaty, atd...Řídíte se hodně podle manuálu "Pracujeme s Money" nebo si většinou kupujete nějaké jiné příručky, třeba na mzdy apod. nějaké knihy.
Ke mzdám určitě budete potřebovat alespoň ABECEDU mzdové účetní - je to obsáhlá knížka o problematice mezd.
Mzdová oblast je dost náročná - ale jsou zde na fóru fajn lidi, kteří rádi a do omrzení pomohou.
Mzdy v Money - pokud máte vše dobře nastaveno - nejsou problém. Je dobré hlídat a ihned instalovat upgrady - jsou to kolikrát i prkotiny, o které je program "obohacen", ale dokážou pěkně pozlobit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Maximální ceny pohonných hmot ve čtvrtek klesnou, určilo ministerstvo
Venkovské obchody budou moci získat od státu až 130 tisíc korun, startuje další výzva
Bizár Schillerové: Příspěvek na zábavu bude daňově výhodnější než na prevenci rakovin
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů se týká i jednatelů společností
Stát zveřejnil maximální ceny paliv. Od zítřka nesmí pumpy zdražit nad limit