Re: OT všichni, co nám dobře radíte
Dobrý den,
připojuji se s poděkováním. Jsem začátečník a vždy, když něco řeším, hledám v historii a případně přidám dotaz. Studuji samozřejmě zákony a předpisy, ale někdy nepoberu, co tím chtěl básník přímo říci. Nemám nikoho jiného, koho bych se mohla zeptat a tak je toto fórum pro mě spása.
Takže také velké díky.
PP
Na tomto fóru je skvělé, že opravdu "jede". Když se podíváte na některá jiná fóra (nechci jmenovat), tak Vás nejdříve vyzvou, abyste se podepsal, potom Vás poučují či se Vám spíše vysmívají, že neznáte tohle, to je přece "jasné každému", atd. Připadá mi, že někteří lidé si tam léčí svoje mindráky.
Takže lidem, kteří "bez nároku na odměnu" poradí, patří určitě velké poděkování !
... asi tu budou jen účetní a daňové poradkyně, které to dělají jen tak ....
Tohle mě napadnulo už mockrát.
Připojuji se s VELKÝM díky.
Někdy je člověk opravdu bezradný a když není nikdo známý kdo poradí, tak zde je dost lidí, kteří neváhají pomoci. Je skvělé, že se o své vědomosti dělíte i s ostatními, začínajícími nebo tápajícími v ještě neprobádané tématice.
Děkuji jmenovitě:
all, v.e.n.d.y., pájovi, RenatěH, JaněN, xy5, Líbě a ostatním. Je vás mnoho, vybrala jsem ty co jsou mi více známí a které považuji za velice vzdělané :-) ....
Moc díky
P.S. to poděkování byl skvělej nápad
Vážení, nejen Vám začínajícím a Vám, kteří mají život před sebou, ale i mně, která už se dívá "do hrobu" je tato diskuze moc užitečná. Po prožitém velkém utrpení, kdy jsem něvěděla pomalu čí jsem, jsem opravdu dost věcí zapoměla a můj šéf"velmi vzdělaný člověk" se mi smál.......že něco nevím. Tak tady jsem většinou našla radu, co jsem potřebovala. Proto si pomáhejte a buďte lidmi. Snad ještě chvíli se tady s Vámi, většinou mladými, budu třeba scházet. Mějte se hezky a HODNĚ ŠTĚSTÍ. Eva Marie
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti