Vrácení zboží-internetový obchod

  • (neregistrovaný)

    10. 5. 2012 12:28

    Dobrý den,
    koupila jsem si přes internetový obchod zboží, které mi nebylo,okamžitě jsem zboží odelala zpět s žádostí o výměnu.Po cca třech týdnech mi přišlo vyměněné zboží, které mi však také nebylo, navíc jedna část přišla ve špatné velikosti.Po domluvě jsem zboží poslala ihned zpět s tím, že mi bylo slíbeno vrácení peněz. Bohužel jsem peníze neobdržela, pán z obchodu se mnou odmítá komunikovat, pouze doporučenou poštou, peníze mi nechce vrátit a po měsíci mi poslal opět nějaké zboží s tím, že je moje věc jestli si to převezmu nebo ne. Já chci však zpátky své peníze. Můžete mi poradit, jak postupovat a kdo je v tomto připadě v právů? Moc děkuji za reakce, KD

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).