Re: Zjednodušený daňový doklad v DE
doklady od PHM uplatňuji 1 x za měsíc a to tak, že účtenky za měsíc očísluji a zapíši jednotlivě pod sebou na souhrný doklad, kde rozepíši z jednotlivých účtenek- den , ZD, DPH a celkem a nakonci měsíce sečtu a zapíši do pokl.deníku, tak, jak mi součty vyšly na souhrném dokladu.123
Re: Zjednodušený daňový doklad v DE
Pane Vladimíre, děkuji za radu a Váš čas, jsem v programu ÚČTO nováček, tak bych to potřebovala trošku zrekapitulovat
1)jestli jsem pořizování souhrnných dokladů pochopila správně, tak vlastně jedna položka bude jedna moje účtenka a základ i daň budu opisovat z každého dokladu, tyto částky se mi sečtou a pak přenesu do PD, je to tak?
nebo
2)když si sečtu všechny hodnoty účtenek a vynásobím 0,1667( za předpokladu, že to budou hodnoty do 10 tis) v ÚČTU použiji shift + F5,bude to také dobře, že ano?
3)doklady nad 10 tis, pokud jich bude více, pořídím přes souhrnný doklad a pokud by byl v daném měsíci jen jeden, pořizuji doklad přímo do PD a základ i daň opisuji z dokladu
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
15. 10. 2012 14:06
prosím zkušenější o kontrolu mého účtování v peněžním deníku
mám např. 10 ks dokladů od nákupu PHM v jednom měsíci, tyto doklady sečtu např. 12550,-(celková částka k platbě) a zaúčtuju je do PD ke dni např. 30.9.
máme program ÚČTO a pomohu si klávesou shift + F5 což je funkce pro zjednodušený daňový doklad a program mi částku rozhodí na základ 10457,91 a 2092,09 dph