Hlavní navigace

Stížnost na zaměstnavatele

  • (neregistrovaný) 185.36.160.---

    8. 1. 2014 5:43

    Dobrý den,

    ve svém zaměstnání se potýkám s následujícím problémem. V loňském roce přistoupila společnost, ve které pracuji, k provozním změnám. Tyto změny však nepřinesly ovoce, jak se očekávalo, právě naopak. Došlo k výraznému zhoršení služeb a tím pádem k nárůstu práce na některých odděleních (zákaznický servis). Na oddělení, které tvořím pouze já sám, práce vzrostla o 100%.

    Na vzniklou situaci jsem několikrát upozorňoval svého zaměstnavatele s tím, že bych své oddělení potřeboval posílit. Bylo mi řečeno, že situace se časem stabilizuje a přijatá posila by se stala nadbytečnou. Jenže tento stav trvá už půl roku.

    Dovolím si napsat, že v zaměstnání jsem přetěžován, nestíhám své úkoly plnit pružně. Často zůstávám v práci po pracovní době, kdy postupně odeznívá komunikace se zákazníky a mám na úkoly více prostoru.

    Zákazníci mě neustále urgují s dotazy, kdy bude jejich záležitost vyřízena. Neustálé omlouvání mě začíná unavovat. S pravdou ven vyjít nemohu, poškodil bych tím jméno společnosti, proto raději svaluji vinu na sebe, z čeho opravdu nejsem nadšený.

    Mám nějakou možnost, jak se proti přetěžování v zaměstnání bránit? Pomůže mi Státní úřad inspekce práce?

    Předem děkuji za Vaše postřehy.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).