HP Pavilion

  • (neregistrovaný)

    25. 3. 2012 18:12

    Přeji pěkný den,

    při reklamaci notebooku HP Pavilion  dealerem a následném převozu do vzdálené opravny došlo k poškození věci, která má zásadní vliv na vzhled i funkčnost tohoto zařízení.Dealer mi nabídl opravu tohoto zařízení zdarma , nicméně vzhledem k tomu o jaký tip zařízení se jedná jemná technika kde přímo od výrobce je psáno ,že v případě pádu či nárazu může dojít k poškození či částečné nefunkčnosti přístroje bych radši nový.Přístroj je v záruce nemám ho ještě ani rok.Děkuji za radu.

    Kantor T.
    tel:722256343

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 3. 2012 16:43

      bez přezdívky

      V případě, že Vám někdo takto způsobí škodu, odpovídá za ni podle ustanovení §421 občanského zákoníku, jedná se o ochranu převzaté věci. Náhrada škody se pak podle ustanovení §442/2 obč. zák. hradí v penězích nebo pokud o to poškozený požádá a je-li to možné a účelné, hradí se škoda uvedením do předešlého stavu, což Vám dotyčný nabízí. Další možnost v tomto případě zákon nenabízí. Výměna notebooku tak bude jen na vůli dealera a bude na něm, zda Vaší žádosti vyhoví.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).