Pokud neplatí pohledávky pohrozit soudem a pokud jde o takovou částku aby to stálo za to, tak se soudit, když výzvy nepomohou.
Pokud vás fyzicky napadne, volat policii.
Momentálně řeším něco podobného, jeden zákazník mi nezaplatil faktury za 15000 a ještě je na mě neuvěřitelně sprostý. Já se určitě soudit budu, i kdybych měl celých těch 15000 dát na soudní výlohy a ještě něco připlatit, už jen z principu za chování dotyčného zákazníka.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 4. 2012 21:44
Dobrý den! Chtěla bych se poradit co lze dělat s nepoctivými a agresivními zákazníky. Na internetu neustále čteme o ochraně spotřebitele ale nikde ani zmínka o tom co může v případě potřeby dělat podnikatel. Mam pocit,že v poslední době narústa agresivních zákazníku a podnikatel nemá nikde žádné zastání bohužel. Díky a jestli máte podobné zkušenosti ráda vaše příběhy přivítám.