Co s nepoctivými a agresivními zákazníky

  • (neregistrovaný)

    2. 4. 2012 21:44

    Dobrý den! Chtěla bych se poradit co lze dělat s nepoctivými a agresivními zákazníky. Na internetu neustále čteme o ochraně spotřebitele ale nikde ani zmínka o tom co může v případě potřeby dělat podnikatel. Mam pocit,že v poslední době narústa agresivních zákazníku a podnikatel nemá nikde žádné zastání bohužel. Díky a jestli máte podobné zkušenosti ráda vaše příběhy přivítám.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 4. 2012 5:17

      bez přezdívky

      Pokud neplatí pohledávky pohrozit soudem a pokud jde o takovou částku aby to stálo za to, tak se soudit, když výzvy nepomohou.

      Pokud vás fyzicky napadne, volat policii.

      Momentálně řeším něco podobného, jeden zákazník mi nezaplatil faktury za 15000 a ještě je na mě neuvěřitelně sprostý. Já se určitě soudit budu, i kdybych měl celých těch 15000 dát na soudní výlohy a ještě něco připlatit, už jen z principu za chování dotyčného zákazníka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).