Dotaz na neplacené volno

• (neregistrovaný)

2. 9. 2012 6:14

Vážená/ý

potřebuji zodpovědět dotaz:

Jsem zaměstnanec HPP na dobu určitou 6 měsíců, se základním platem HMzdy 8.000,-Kč. Poprvé se mi stalo, že jsem v měsíci srpnu odpracoval jen, a to  celkem 12 dní, tak říkajíc kouskovaně, a to od 1.8-9.8.2012, pak 18.8.-19.8. a ještě 22.8.2012. Nevím si rady s výpočtem mzdy, jelikož mi zaměstnavatel na dotaz doplatku mzdy k záloze za měsíc červen již nedal žádnou práci, aniž bych s tím souhlasil, dal mi neplaceném volno.
           Družka pobírá "hmotnou nouzi", a nevím jak napsat datum odpracovaných dní do tiskopisu "Doklad o výši měsíčních příjmů", jelikož tam je 1 řádek..Jestli mám ty odpracované dny rozepsat, nebo jen napsat 12 dní od 1.8-12.8.2012.  Vždy jsem zaměstnavateli vypsal datum od kdy do kdy jsem pracoval a účetní jen napala do tiskopisu čistou mzdu.
         Dále bych potřeboval vědět, co mě bude obnášet to neplacené(nucené) volno, jak s tím nlaoží účetní firmy zaměstnavatele, jesli mi i za těch jen 12 dní napíše celý základní hrubý výdělek.

Děkuji za zodpovězení dotazu a omlouvám se, že píši tak brzy ráno v neděli, ale nedá mi to spát. Vím, že přes víkend se odpovědi nedočkám, ale vím, že po přečtení v pondělí, dostanu odpověď do 48 hodin.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Luknár Ivan

V Havířově 4, dne 2.9.2012

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 9. 2012 17:45

autorka

Dobrý den,

na tiskopis, který vyplňujete pro účely dávek pomoci v hmotné nouzi, se dle mého názoru vypíše celý měsíc srpen (od 1.8. do 31.8.) a dosažený příjem v korunách. Jste zaměstnán po celý měsíc srpen.