Prosím o radu - spěchá

  • (neregistrovaný)

    30. 8. 2005 16:23

    Dobrý den, mohl by mi někdo pomoci? Ředitel se rozhodl, že pořídí do firmy 2 noteboky a tak zvané "dotovací stanice". Tj zařízení, které se připojuje k notebokům a oni pak fungují jako počítač. Jeden notebok bude stát bez daně 39tis a dotovací stanice 17tis bez daně. Nevím jak to bude s odpisama. Notebok může fungovat bez dotovacího zařízení, ale dotovací zařízení samo o sobě fungovat nemůže. Ale dá se připojit k jakémukoliv noteboku v kanceláři. Vše bude na jedné faktuře. Kdyby se objednávali jenom noteboky poradila bych si, ale takto vážně nevím. Mohl by mi někdo pomoci prosím. Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 8. 2005 16:33

      Aňa (neregistrovaný)

      Re: Prosím o radu - spěchá
      ***
      Dala bych tuto dotovací stanici přímo do nákladů s tím, že byc h ji evidovala v podrozvaze. Podle mne je to samé,jako např. tiskárna do 40 tis., která samostatně netiskne, jen po připojení k jakémukoli PC,event. Notebooku, tak tuto také evidujeme jen v podrozvaze (na kartě)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).