Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak prakticky vydáváte směrnici Účtový rozvrh. Vzhledem k tomu, že jsme dost velká firma s různými druhy činností, během roku mi přibyde větší množství účtů - zejména analytik. Účetní se o novém účtu dozví interní zprávou, v tom problém není. Ale vydávat vždy při přidání nové analytiky dodatek ke směrnici se mi zdá neefektivní. Jak to řešíte? Díky za odpovědi.
31. 8. 2005 11:59
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak prakticky vydáváte směrnici Účtový rozvrh. Vzhledem k tomu, že jsme dost velká firma s různými druhy činností, během roku mi přibyde větší množství účtů - zejména analytik. Účetní se o novém účtu dozví interní zprávou, v tom problém není. Ale vydávat vždy při přidání nové analytiky dodatek ke směrnici se mi zdá neefektivní. Jak to řešíte? Díky za odpovědi.