Platba ze špatného účtu

  • (neregistrovaný)

    27. 6. 2016 14:42

    dobrý den, prosím o radu - odběratel se ozval s tím, abychom mu vrátili platbu, kterou nám uhradil dodané zboží, protože ji uhradil místo z podnikatelského účtu ze svého soukromého. Mám povinnost takto postupovat, nebo je na něm, aby si sám přeúčtoval svůj omyl? nikde jsem nenašla, že bych takto měla postupovat děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 6. 2016 15:52

      Daniela K. (neregistrovaný)

      Re: platba ze špatného účtu
      Dodali jste zboží a dostali jste zaplaceno. Z jakého bankovního účtu vám odběratel provedl úhradu, je jeho záležitost. Vy mu pouze můžete potvrdit, že vám dodané zboží bylo uhrazeno a že vám za dodané zboží nic nedluží.

    • 28. 6. 2016 8:56

      Maxx (neregistrovaný)

      Re: platba ze špatného účtu
      Souhlasím - potvrďte mu, že máte zaplaceno a ať si peníze mezi svými účty vyřídí sám.
      (občas mí klienti také zaplatí z jiného účtu, nikdy nechceme peníze od dodavatele zpátky, jen píšu klientovi, ať si to "přehodí" mezi účty)

    • 28. 6. 2016 9:44

      kom (neregistrovaný)

      mockrát děkuji
      >>>dobrý den, prosím o radu - odběratel se ozval s tím,
      >>>abychom mu vrátili platbu, kterou nám uhradil dodané
      >>>zboží, protože ji uhradil místo z podnikatelského
      >>>účtu
      >>>ze svého soukromého. Mám povinnost takto postupovat,
      >>>nebo je na něm, aby si sám přeúčtoval svůj omyl?
      >>>nikde
      >>>jsem nenašla, že bych takto měla postupovat děkuji
      >>
      >>Dodali jste zboží a dostali jste zaplaceno. Z jakého
      >>bankovního účtu vám odběratel provedl úhradu, je jeho
      >>záležitost. Vy mu pouze můžete potvrdit, že vám
      >>dodané
      >>zboží bylo uhrazeno a že vám za dodané zboží nic
      >>nedluží.
      >
      >Souhlasím - potvrďte mu, že máte zaplaceno a ať si
      >peníze mezi svými účty vyřídí sám.
      >(občas mí klienti také zaplatí z jiného účtu, nikdy
      >nechceme peníze od dodavatele zpátky, jen píšu
      >klientovi, ať si to "přehodí" mezi účty)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).