Storno přijaté faktury

  • (neregistrovaný)

    7. 7. 2016 14:19

    Dobrý den! Prosím o radu, jak správně účetně vystornovat fakturu.
    15.6.16 nám přišla faktura na opravu auta. Nyní 7.7.16 nám přišla nová faktura na jinou částku s novým číslem a s datem o 3 týdny později s vysvětlením, že původní byla špatně zkalkulována.
    Mohli byste mi prosím poradit, jak to správně účetně provést? Starou fakturu vyhodit nemůžu, protože mám několik faktur po ní již zaúčtovaných.
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 7. 2016 17:13

      Š. (neregistrovaný)

      Re: Storno přijaté faktury
      Dobrý den, předpokládám, že ještě nemáte podané přiznání za červen? Jedná se o daňovou evidence, ne podvojné...? V takovém případě, kdy nedostanu dobropis, ale jen dopis, že mám starou fakturu vyhodit a vyměnit za novou, ten dopis přicvaknu k původní faktuře, původní fakturu nechám na svém místě, ale smažu z počítače a udělám si poznámku, že mezera v číselné řadě vznikla na základě výměny faktury viz. dopis... Novou fa zaúčtuji podle data, jak jsem zvyklá. Při případné kontrole, kdy by mi někdo vytkl, že mi chybí přijatá faktura s číslem xy se podívám fyzicky na číslo xy a tam uvidím ten dopis a dojde mi, proč tam je mezera v PC...
      Pěkný den. Š.

    • 8. 7. 2016 8:06

      kkkk (neregistrovaný)

      Re: Storno přijaté faktury
      Děkuji
      Vedeme Pú, ale zkusím to tak nějak udělat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).