Insolvence

  • (neregistrovaný)

    15. 7. 2016 12:07

    Dobrý den, přijali jsme zaměstnance, který má insolvenci. Bohužel při nástupu neřekl ani slovo, ale pak volala manželka, že to měl v zápočtovém listě z minulého zaměstnání, které mi dal. Ano moje chyba, že jsem se pořádně nepodívala. Zajímá mě, zda již na základě toho je povinnost provádět srážky. Je tam pouze uvdeno číslo účtu a jméno ins. správce. Jaké mám zadat datum doručení 1. plátci a VS není potřeba? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 7. 2016 12:19

      Kara (neregistrovaný)

      Re: insolvence
      Samozřejmě, že jestliže má nový zaměstnanec v ZL zapsané exekuce nebo insolvenci, tak musíte hned provádět srážky.
      Od insolvenčního správce si vyžádejte usnesení a údaje, kam a jak máte srážky posílat, jaká je celková suma pohledávky a kolik je z ní ji uhrazeno. Pro insolvenci se sráží 5 let, takže byste také měla vědět, kdy proběhla první srážka.

    • 15. 7. 2016 12:36

      JanaSt. (neregistrovaný)

      Re: insolvence
      Musíte kontrolovat pravidelně insolvenční rejstřík zda tam není některý z Vašich zaměstnanců, tam zjistíte i datum zahájení.

    • 19. 7. 2016 12:13

      xy5

      Re: insolvence
      tak to tedy máte dost velký problém, kdy k Vám zam-ec nastoupil?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).