Špatně vystavená faktura

  • (neregistrovaný)

    25. 7. 2016 11:47

    Prosím o radu, vystavili jsme fakturu 20.5.2016 (PDP),
    příjemce nás neinformoval že ji neakceptuje. Teď se ozval, že požaduje vystavit znovu s datem 28.7.2016, tu starou ani nezadal do svého účetnictví. Divím se že už nás FÚ nehoní. Jak mám správně účetně postupovat, lze nějak zadat storno faktury? Jsme měsíční plátci. Moc děkuji za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 7. 2016 11:59

      Jana N. (neregistrovaný)

      Re: špatně vystavená faktura
      pokud se zdranitelné plnění uskutečnilo, máte v DPh i KH za květen, proč byste měli stornovat a opravovat? vy máte správně,oni at udělají dodatečné DPH a následné KH

    • 25. 7. 2016 13:21

      Zdenuše (neregistrovaný)

      Re: špatně vystavená faktura
      To jsme je prosili, ale nechtějí ani slyšet, prý nějaké nedodělky a že musíme my. Prý podávali opravné už 2x a jestli chceme peníze tak je to na nás. Ještě nikdy jsem celou fakturu nestornovala po 3 měsících.

    • 25. 7. 2016 13:59

      Maci_K (neregistrovaný)

      Re: špatně vystavená faktura
      Správně by mělo být - faktura v květnu tak, jak ji máte. Pak například reklamační řízení a v červenci vystavený opravný daňový doklad.

      To je jejich problém, že "již 3x opravovali".
      Přece i vy jako firma a účetní musíte mít podklad pro ODD, proč byla dodávka stornována nebo vrácena, ne?

      ODD můžete mít klidně na celou částku faktury, pokud je potřeba.
      Tak bych to aspoň řešila já.

    • 25. 7. 2016 16:57

      Zdenuše (neregistrovaný)

      Re: špatně vystavená faktura
      děkuji za radu, stejně nevím jak to celé napsat, hlavně ty datumy

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).