OT daňový poradce

• (neregistrovaný)

1. 8. 2016 11:25

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je tu někdo, kdo pracuje jako daňový poradce a byl bych ochoten mi odpovědět na pár otázek ohledně tohoto povolání a zkoušek k tomu potřebných. Děkuji
    Pokud by se někdo takový našel, můžete mě prosím kontaktovat na email: luciozo@centrum.cz. děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 8. 2016 11:59

alen1 (neregistrovaný)

Re: OT daňový poradce
      A co byste potřebovala vědět?
      Napište případné dotazy - třeba Vám některý daňový poradce odpoví přímo zde.

• 1. 8. 2016 17:05

luciozo (neregistrovaný)

Jak vypadala Vaše příprava na zkoušky?
      Je nutné absolvovat školení pořádáné Komorou daňových poradců? Přihlížejí při k tomu?
      Jak probíhá ustní zkouška?
      Jak pak vypadá samotná práce daňového poradce v rámci kontaktu se zákazníkem?
      Další aspekty tohoto oboru .....

• 1. 8. 2016 17:31

alen1 (neregistrovaný)

Asi nebudu ta správná, zkoušky mám za sebou už drahně let.
      Školení určitě doporučuji. Sama jsem školení také celé absolvovala.
      Jinak doporučuji se podívat na stránky Komory
      https://www.kdpcr.cz/vstup-do-profese
      Samotná práce: různorodě :-).
      Hlavně práce pod termíny a neustálé vzdělávání.
      Nutnost se právně vzdělávat.
      Zkuste chvíli na BC diskuzi sledovat dotazy a zkusit si třeba doma na papír napsat řešení problému.

• 2. 8. 2016 9:59

MJ (neregistrovaný)