Časové rozlišení u služeb pro zákazníky

  • 4. 8. 2016 15:16

    Dobré odpoledne,

    ještě jednou moc prosím o radu, jenom se chci ujistit, pokud nakoupíme službu, např. od Seznamu správa kampaně na Sklik od teď na rok a tuto službu pak fakturujeme zákazníkovi v rámci měsíční správy reklamních kampaní, není nutné nakoupenou službu časově rozlišovat? Při kontrole z FÚ pak doložím, které vydané faktury se k této službě vztahují?

    A ještě jeden případ. Nakupujeme domény za pomocí dobití kreditu do systému a z něho se pak jednotlivé domény platí. Faktura přijatá je tedy za dobití kreditu, faktury vydané jsou za prodloužení domén na rok, domény časově rozlišuji pokud přesáhnou pět set Kč (ošetřeno interní směrnicí), je to tak správně prosím?

    Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 8. 2016 14:51

      hdolka (neregistrovaný)

      Re: Časové rozlišení u služeb pro zákazn
      dobrý den ad 1. nakoupenou službu určitě rozlišit, FAV je měsíční paušál a v ní tato služba zahrnuta v poměrné části a rozlišena časově? Náklady za tuto službu a výnosy se musí v podvj.účtě vždy potkávat v časové shodě(tj.stejném období).Předpokládám ošetřeno smlouvou.

      ad 2. ten kredit má nějakou omezenou časovou platnost? Pokud ano časově rozlišit,FAV rozlišujete správně předpokládám existuje smlouva s klientem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).