Rychlá výzva - klient zapomněl poslat

  • (neregistrovaný)

    10. 8. 2016 18:34

    dobrý den,
    poprosila bych vás o radu, jak by jste se zachovali vy. Klientovi před 18dny přišla do DS výzva, vše jsme měli v pořádku, proto jsem odeslala klientovi rychlou odpověď, aby ji poslal přes DS. Jenže dnes mi napsal, jestli bych ji mohla poslat znovu, protože na to zapomněl a to s dnešními daty. Do dnešního dne mu nepřišla pokud. Chtěla bych se zeptat, udělali by jste to? Jde mi o to, aby se pokuta nepočítala např. ode dne, kdy jim to na FU dorazí a klient nechtěl peníze po mě. Moc se mi do toho nechce, jako důkaz mám odeslaný email, že jsem to v termínu odeslal a jeho dnešní email, ve kterém píše "zapomněl jsem odeslat", ale má to nějakou právní váhu, pokud by přišlo na lámání chleba. děkuji za každou reakci

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).