Re: žádost o vrácení dph za asistenční s
A máte od pojišťovny doklad na pojistné plnění?
Fakturu za asist.služby zaúčtujte jako kteroukoli jinou přijatou fakturu, pojistné plnění jako pohledávku, zaúčtujte úhradu DPH a
zbytek faktury započtěte s pohledávkou za pojistné plnění.
Re: žádost o vrácení dph za asistenční s
Pojistné plnění -na této faktuře nebude DPH, z asistenční služby ANO
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 11. 2016 10:15
dobrý den, firma vlastní vozidlo X.
Z české pojišťovny mi tady přišla žádost o vrácení DPH za asistenční služby.
Píšou:
náklady na poskytnuté asistenční služby za vaše vozidlo X, v celkové výši 10809 kč - uhradila česká pojišťovna prostřednictvím Europ Assistance dodavateli asistenčních služeb. Přestože jste plátci DPH, byla za Vás s ohledem na vyšší komfort služeb a nad rámec pojistných podmínek uhrazena i Příslušná DPH.
Žádají o vrácení DPH a dodávají i daňový doklad na celou částku fakturovanou Europ assistance na firmu. A žádají abychom evidovali tuto fakturu, samozřejmě ji neplatit.
Jak mám tuto fakturu zaúčtovat, když firma zaplatí jen DPH.
děkuji