Re: Odeslání zboží na reklamaci a pošto
Máte nárok na úhradu nákladů na reklamaci, ale to už jistě víte, protože jste před položením dotazu vyhledala řešení v sekci Spotřebitelské právo. Pokud ovšem prodejce nezaplatí dobrovolně, tak ovšem máte smůlu - soudit se kvůli tomu asi nebudete.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
9. 10. 2005 20:00
Prosím poradtě. Zakoupila jsem výrobek od zásilkové firmy. Výrobek přišel vadný a já musím zboží odeslat k reklamaci. Mám to chápat tak, že vždy budu prodělávat na poštovném, které já musím zapalatit i v případě, že má reklamace bude uznána? Přijde mi to nelogické abych doplácela na nespolehlivost nějaké firmy a tím přicházela o své peníze. Výrobek je težší váhy.
Děkuji Markéta