Odeslání zboží na reklamaci a poštovné

  • (neregistrovaný)

    9. 10. 2005 20:00

    Prosím poradtě. Zakoupila jsem výrobek od zásilkové firmy. Výrobek přišel vadný a já musím zboží odeslat k reklamaci. Mám to chápat tak, že vždy budu prodělávat na poštovném, které já musím zapalatit i v případě, že má reklamace bude uznána? Přijde mi to nelogické abych doplácela na nespolehlivost nějaké firmy a tím přicházela o své peníze. Výrobek je težší váhy.
    Děkuji Markéta

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 10. 2005 7:02

      graver (neregistrovaný)

      Re: Odeslání zboží na reklamaci a pošto
      Máte nárok na úhradu nákladů na reklamaci, ale to už jistě víte, protože jste před položením dotazu vyhledala řešení v sekci Spotřebitelské právo. Pokud ovšem prodejce nezaplatí dobrovolně, tak ovšem máte smůlu - soudit se kvůli tomu asi nebudete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).