Re: reklamace sprchové vaničky
Vaším partnerem je evidentně koupelnové studio - tam jste si asi objednala vaničku vč. instalace a ppuze s tím budete komunikovat. Studio tedy ručí za celé dílo (bez ohledu na to, že např. na montáž subkontrahuje jiný subjekt) a studio je také povinno uhradit i ostatní náklady na uvedení díla do stavu dle smlouvy.
Re: reklamace sprchové vaničky
V koupelnovém studiu jsem si objednala veškerý materiál, zboží. Ve studiu mi doporučili montážní firmu, která mi celou zakázku provedla. Mám tedy 2 faktury - ze studia za komponenty, od montážní firmy za obklady a usazení vaničky.
Tak co teď? Na co mám coby zákazník právo?
Re: reklamace sprchové vaničky
To je o něco horší na jednání, ale nikoliv bezvýchodné: jestliže je nutnost nové montáže vyvolána "špatnou vaničkou", pak je nová montáž součástí reklamačních nákladů, tzn. namontuje to znovu montážní firma, ale zaplatí studio jako reklamační náklady (buď přímo montážní firmě nebo vám).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
12. 10. 2005 9:20
Prosím o radu, jak postupovat. V koupelnovém studiu jsem si koupila mimo jiné sprchovou vaničku (3 mm vysokouú, tuto mi montážní firma usadila do koupelny, asi po měsíci od montáže (ještě jseme vaničku ani nepoužili) se vanička "odchlípla" od podezdívky. Uplatnila jsem tedy reklamaci - reklamace bude uznaná pro vadnost vaničky. Technik od výrobce mi řekl, že mi dodají vaničku novou. Když jsem se ho ptala ještě na úhradu nákladů spojených s demontáží vadné, montáží nové a dodání poškozených obkladů od demontáže řekl mi, že oni mi pouze dodají vaničku, náklady jdou k mé tíži.
Vůbec se mi nelíbí, že dostanu sice novou vaničku, ale veškeré náklady (min 3 tisíce) půjdou k mé tíži!
Poraďte mi prosím, jak se můžu bránit.
Děkuji