Archiv - prosím poraďte!

• (neregistrovaný)

17. 10. 2005 10:39

Jsem naprostý nováček v oboru a zaměstnavatel chce novou směrnici o archivu. Jaké jsou zásady, musíme se registrovat u zemského archivu ? A k čemu je to vlastně dobré?
    Poraďte prosím jak postupovat a jaké jsou nejdůležitější zásady.
    Děkuji!!!!!!!

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 10. 2005 11:26

Anonymní (neregistrovaný)

Re: Archiv - prosím poraďte!
      Zaměstnavatel má pravděpodobně na mysli vytvoření spisového a skartačního řádu Vaší firmy, kterým se upravuje vedení spisové služby. Cílem spisové služby je jednotně upravit manipulaci s veškerými dokumenty vzniklými, nebo vyřízenými Vaší firmou.
      Spisová služba se řídí zákonem č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě; a následnou vyhláškou č. 646/2004 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby.
      Na internetu také naleznete kontakty na Váš místní oblastní archiv, kde by Vám měli pomoci při vytvoření nebo opravení stávajícího řádu, podle nové vyhlášky 646..

>Jsem naprostý nováček v oboru a zaměstnavatel chce
      >novou směrnici o archivu. Jaké jsou zásady, musíme se
      >registrovat u zemského archivu ? A k čemu je to vlastně
      >dobré?
      >Poraďte prosím jak postupovat a jaké jsou
      >nejdůležitější zásady.
      >Děkuji!!!!!!!

• 17. 10. 2005 13:42

Šárka (neregistrovaný)

Re: Archiv - prosím poraďte!