Re: daňový doklad prosím!!!
Chápu to tak, že Vaše firma prodává Vašemu zaměstnanci.
Záleží na tom, zda ten Váš zaměstnanec po Vás vyžaduje daňový doklad (např. pro své účetnictví).
Pokud vyžaduje, záleží na ceně - do 10 tis. včetně DPH je možné vystavit tzv. zjednodušený daňový doklad, a příjmový pokladní doklad myslím postačí, je třeba uvést Vaše iniciály, hlavně DIČ a sazbu daně a celkovou částku. Nad 10 tis. Kč je nutné vystavit běžný daňový doklad, a všechny jeho náležitosti, kterých je dost, jsou v zákoně o DPH - § 28
>Pokud si zaměstnanec odkoupí Notebook od firmy na
>základě kupní smlouvy. Vystavím příjmový pokladní doklad
>na kterém vyčíslím DPH, je to dostačující daňový doklad
>nebo jak jinak??
>Moc děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
27. 10. 2005 9:01
Pokud si zaměstnanec odkoupí Notebook od firmy na základě kupní smlouvy. Vystavím příjmový pokladní doklad na kterém vyčíslím DPH, je to dostačující daňový doklad nebo jak jinak??
Moc děkuji