Re: daňový doklad prosím!!!
Chápu to tak, že Vaše firma prodává Vašemu zaměstnanci.
Záleží na tom, zda ten Váš zaměstnanec po Vás vyžaduje daňový doklad (např. pro své účetnictví).
Pokud vyžaduje, záleží na ceně - do 10 tis. včetně DPH je možné vystavit tzv. zjednodušený daňový doklad, a příjmový pokladní doklad myslím postačí, je třeba uvést Vaše iniciály, hlavně DIČ a sazbu daně a celkovou částku. Nad 10 tis. Kč je nutné vystavit běžný daňový doklad, a všechny jeho náležitosti, kterých je dost, jsou v zákoně o DPH - § 28
>Pokud si zaměstnanec odkoupí Notebook od firmy na
>základě kupní smlouvy. Vystavím příjmový pokladní doklad
>na kterém vyčíslím DPH, je to dostačující daňový doklad
>nebo jak jinak??
>Moc děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
27. 10. 2005 9:01
Pokud si zaměstnanec odkoupí Notebook od firmy na základě kupní smlouvy. Vystavím příjmový pokladní doklad na kterém vyčíslím DPH, je to dostačující daňový doklad nebo jak jinak??
Moc děkuji