Reklamace vany

  • (neregistrovaný)

    31. 10. 2005 13:05

    Byla mi dodána vana, která měla "spadené" rohy, což jsme zjistili až při používání. Vadu jsme reklamovali viz Ad 2, vanu mi výrobce dodá novou, ale s poukazem na nedodržení montážního postupu, nejsou ochotni nést náklady spojené s demontáží vadné a montáží bezvadné vany. Ale tato vana by byla pořád stejně vadná i pokud by se dodržel montážní postup! Jak se mám tedy bránit? Pokud se obrátím na montážní firmu, tak tito mi řeknou, že mi vanu klidně dodatečně podezdí - tímto apeloval výrobce.

    *******************************************

    Na základě našeho čtvrtečního telefonického rozhovoru Vám zasílám písemné
    vyjádření k reklamaci ze dne 6.10.2005.

    Ad1/ ....skřípání vany při jejím zatížení.

    Teiko: NEUZNÁNO / nedodržen montážní postup,vana je nepodezděná /

    Ad2/ Při mojí návštěvě dne 26.10.2005 jste na základě našeho společného
    posouzení uplatnila novou reklamaci a to na nerovnost hran vany resp. její
    spadlé rohy.

    Teiko: UZNÁNO / na základě mé poslední návštěvy a fotodokumentace pořízené
    u Vás ,uznáváme tuto reklamaci jako oprávněnou a nabízíme bezplatnou výměnu
    stávajícího výrobku za bezvadný./
    Vzhledem ke skutečnosti,že nebyly dodrženy montážní a záruční
    podmínky,neakceptujeme spoluúčast na finančních vícenákladech spojených s
    výměnou vany.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).