Re: účtování benefitů
Děkuji za reakci, ale vůbec mě toto nepomůže, já jsem také názoru, že by se mělo vydávat dopředu, ale četla jsem i názory opačného směru, každopádně s tím já nic neudělám jsem pouze účetní zaměstnanec, u nás se dělá takto. Prosím již žádné reakce ohledně vydávání stravenek. Moc děkuji
Promiňte, ale nedá mi to.
Poskytování stravenek předem je vázáno na zákon o dani z příjmů a na to, že má jít o příspěvek NA stravné, tzn. vyplacen dopředu, aby mohl být uplatněn jako výdaj vynaložený na dosažení, zajištění a udržení příjmů. Měla byste upozornit nadřízeného na případnou hrozící škodu, aby vám pak nakonec nebyla dána k náhradě (§ 251 ZP).
Nedokážu pochopit jak se někteří lidé v tomto vyžívají, prosím prostě nereagujte když nemůžete poradit. Proč plýtváte mým i Vaším časem na něco takového. Proč lidé dokážou být tak zlí to nepochopím.
Myslím, že by každý pochopil, že s tím nesouhlasím a že jsem na to prostě malý pán.
Myslím, že je snad lepší to udělat podle svého uvážení, než tu poslouchat tohle a stejně Vám nakonec nikdo neporadí to co jste potřebovali.
Koncem bych ještě ráda řekla, že si opravdu moc Vážím lidí, kteří tu opravdu radí je to něco úctyhodného v dnešním uspěchaném světě. A prosím ty, kteří si tu jenom chtějí něco dokazovat nebo co já vím, aby raději lidem co se ptají akorát neubírali poslední zbytky energie které v nich jsou.
Pokud toto je adresováno mě, tak já si nic dokazovat nemusím. O svém času si rozhoduji sama, nejsem zaměstnanec a nikomu nic neubírám. Svoji energii řešte s odborníkem.
Souhlasím s Michaelou S, že je Vaší zákonnou povinností upozornit zaměstnavatele na hrozící škodu, takže řeči o tom, že jste malý pán, jsou kecy. Já bych Vás za nesplnění této preventivní povinnosti propustila, je to povinnost jako každá jiná. Nic víc, nic míň.
>Můžu poprosit o kontrolu účtování.
>
>1) účtování příspěvku na životní pojištění
>
>smlouva sepsána např. 8/2017 a počátek pojištění
>9/2017, platba na září provedena v září.
>