SBĚRNÉ DOKLADY u plátce DPH -noch einmal

  • (neregistrovaný)

    7. 11. 2005 8:45

    Ráda bych se zeptala na jestli je možné posčítat pokladní doklady k nákupům zboží (jedná se o malou prodejnu potravin) vždy za měsíc a zvlášť za každého dodavatele a teprve tyto částky zaúčtovat - dost by nám to ušetřilo práci. Jedná se o malé sročko - tzn. vedeme účetnictví a jsme plátci dph. Podotýkám, že se nejedná o faktury, ale o pokladní doklady - (nákupy za hotové).

    Našla jsem to tu dvakrát a pokaždé s jiným výsledkem - jednou se tu říká, že sběrné doklady stačí a podruhé, že u plátce dph to nestačí, že finančák chce vidět evidenci všech jednotlivých dokladů zvlášť.

    Moc prosím o kvalifikovanou radu. Nemůžu to nikde najít a na finančáku se nechci ptát, abychom nevypadali hloupě a zbytečně na sebe neupozorňovali.

    Předem díky moc za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).