Re: Špatně opravené auto
Pokud to neuznají jako reklamaci, budete muset zaplatit znovu.
Příklad: při první opravě zjistil servis nefunkční alternátor (např. diody usměrňovače) a provedl opravu výměnným způsobem. Při reklamaci zjistil, že se diody probíjí z důvodu např. zkratu na el. instalaci, tzn. je potřeba usměrňovač znovu vyměnit (nebo celý alt.) a navíc opravit příčinnou závadu. Pak záleží na tom, co jste si nechali napsat do zak. listu - jestli prostě odtsranění závady nebo výměnu alternátoru (většinou to bývá tak, že servis odhadne problém a do ZL napíše už konkrétní věc - na to pozor).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
15. 11. 2005 13:14
Dobrý den, mám dotaz. V autě se nám rozbil alternátor, tak jsme ho nechali opravit. alternátor nám opravili (tedy tvrdili to), namontovali zpět do auta a my za opravu zaplatili, ale vlastně hned druhý den poté se alternátor zase rozbil, tedy přestal fungovat úplně. Samozřejmě jsme hned jeli do toto servisu a požadovali vysvětlení, neboť podle nich mělo být všechno v pořádku. po delším dohadování majitel servisu vzal auto opět do opravy, že to zkontrolují, co by to mohlo být, v čem by tedy mohla být závada, která již měla být odstraněna. A teď se ptám, co když po nás budou chtít za tuto druhou opravu opět zaplatit? Musíme platit nebo ne? za opravu jsme již zaplatili, ale jak je vidět, nebyla provedena kvalitně, jinak by alternátor fungoval déle než jeden den. Můžete mi poradit?