Cena za zpracování DE

  • (neregistrovaný)

    21. 11. 2005 9:34

    Převzala jsem firmu, která má 9 zaměstnanců. Budu zpracovávat mzdy, vést DE, zpracovávat přehled denních tržeb dle uzávěrky z kasy, vystavovat věškeré faktury / zajišťovat si podklady k nim/, dojíždět jednou týdně do firmy pro doklady a případné úkoly, vést evidenci poukázek na stravu /denní/, vést, majetek, dělat odpisy, leasing, psát dle podkladů knihu jízd, zpracovat přiznání k DPH a samozřejmě veškeré uzávěrky. Jedná se o restauraci. Bývalá účetní měla stálou měsíční taxu 6000,- Kč. Zdá se mi nízká. Prosím o váš názor. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).