Re: Potvrzení dobropisu
No je to tak, že jsme pobočka a celkové přiznání dělá naše centrála a tam než se dostala zpráva o tom, že ten dbp není potvrzený, tak už odeslali přiznání....
Re: Potvrzení dobropisu
No i v tomto případě, měla centrála účtovat na základě potvrzeného dobropisu. Nebo "oni" účtují na základě dat, které jim např. pošlete elektronickou poštou, to zn., že oni ty doklady nemají fyzicky? Pak v tomto případě je to Váše chyba, že jim takové podklady poskytujete. Každý děláme chyby. Mě také lecos uteklo. Jak jsem již psala, dodatečně potvrdit, nebo dodatečné DPH. Hodně štěstí... Jak jste to nakonec vyřešili???
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
22. 11. 2005 7:43
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda někdo nemáte zkušenost s obdobnou situací a nebyli byste ochotni poradit:
Jsme plátci DPH, loni jsme vystavili fakturu na zákazníka. On ji však nezaplatil a tvrdil, že ji ani nepřevzal a když uzavřel rok 2004, tak že ji nemá ani v uce. S daňovým poradcem jsme se tedy dohodli, že letos uděláme dobropis (odůvodněný jako neoprávněná fakturace loni) a letos mu vystavíme náhradní fakturu. Zákazník ale odmítl potvrdit, že nemá dbp ve svém uce, tudíž nemám dbp potvrzený, ale stalo se, že kolegyńka ho již zahrnula do DPH za předminulý měsíc. Dá se to ještě nějak zachránit?? :-(
Díky, Lucie