Re: Zveřejnění závěrky - podpisový zázna
Každý soud na to pohlíží jinak a má jinou praxi.
Mě zveřejní závěrku podepsanou rukou odeslanou obyčejným e-mailem na podatelnu soudu (jsem externí účetní).
Někteří diskutující zde se mé zkušenosti diví. Dá se tu v historii dohledat, jak to dělají ostatní.
Můj názor - pošlete to podepsané rukou /naskenované do PDF) a uvidíte :-)
Já jsem minulé roky posílal datovkou pouze nepodepsané pdf vytvořené v účetním programu a soud mi to taky zveřejnil... Ona je ale otázka, zda to automaticky znamená, že je vše v pořádku... Trochu jsem se začetl a mám z toho celkem hrůzu. I když pokud si procházím Sbírku listin, tak spousta s.r.o. nezveřejňuje vůbec nic, tak nevím, zda si nedělám zbytečně těžkou hlavu...
Myslím, že jste na to kápl - děláte si zbytečně těžkou hlavu...
Já (jako externí účetní) posílám za některé firmy sken s podpisy jednatele a za jednu firmu bez podpisu (jen napsané jméno - tento jednatel nechce zveřejňovat svůj podpis). Vše datovými schránkami - už několik let - nikdo zatím nic nenamítal a vše zveřejněno... Ano, nemusí to znamenat, že je vše v pořádku. Svého času jsem si z toho také dělala těžkou hlavu a načetla kolem toho, co se dalo, vím, i o tom KV. Ale přestala jsem se tím zabývat od roku 2016, kdy jsem se na to ptala daňového poradce na jednom semináři, který mi odpověděl, že to nemám tolik řešit :-(, hlavně, ať tam je, co tam má být. Přiznám se, že letos už nic číst nebudu z časových důvodů, a prostě to zase takto pošlu. A řešit to budu, až mi pošlou nějakou "výzvu" ap.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny v důchodech přinesou nové valorizace a příplatky za vyšší věk
Šíří se mimořádně věrohodný podvod s přeplatky od pojišťovny
Sociálka nabízí konkrétní příklady z praxe, které pomohou s novým hlášením
Blanku vábí hedvábí. Po nemoci našla nový směr a teď jeho kouzlo předává dál