Re: odj.20/9, platba1/10,dodání 22/10 a
Pravdu máte Vy. Ale co s takovým "účetním"?
Jaké máte možnosti?
Buď se s ním budete hádat a riskovat případnou výzvu z KH nebo zaúčtujete to, co máte, dáte nárok na odpočet v 10/18, DPPD dle dokladu 9/18 - ať není výzva z KH.
Jeho problém, že prodal zboží, které neměl. To Vám může být jedno.
Re: odj.20/9, platba1/10,dodání 22/10 a
A měla jste doklad k dispozici v září?
děkuji
>>>>>>Argumentovala jsem mu, že neměl zboží, tak ho nemohl
>>>>>>fakturovat a že dle zákona měl vystavit DD na
>>>>>>přijatou
>>>>>>platbu. A že den 20/9 naší objednávky nic neznamená.
>>>>>>Působí to na mě, jako že má malý eshop (který se
>>>>>>tváří
>>>>>>světově), ale není naprogramovaný na tyto
>>>>>>"záludnosti". Nicméně pán si stojí na svém.
>>>>>>Co teď já s tím? Prosím moc o radu a Vaši konzultaci.
>>>>>>Děkuji
>>>>>
>>>>>Pravdu máte Vy. Ale co s takovým "účetním"?
>>>>>Jaké máte možnosti?
>>>>>Buď se s ním budete hádat a riskovat případnou výzvu
>>>>>z
>>>>>KH nebo zaúčtujete to, co máte, dáte nárok na odpočet
>>>>>v 10/18, DPPD dle dokladu 9/18 - ať není výzva z KH.
>>>>>Jeho problém, že prodal zboží, které neměl. To Vám
>>>>>může být jedno.
>>>>Děkuji za reakci. Tak co kdybych si to dala ještě do
>>>>září (ještě mohu-nemám uzavřené DPH, FV má DUZP 20/9
>>>>a
>>>>tváří se jako že bylo dodáno 20/9)
>>>
>>>A měla jste doklad k dispozici v září?
>>Asi určitě ihned při objednání to vypadá, že jim to
>>generuje "ostrou" fakturu-daň.doklad. Ale musím
>>zjistit
>>u kolegy, kt.to objednával.....
>>Kdyby ano, tak byste to dala do září, i když příjem
>>na
>>sklad můžeme mít až 22/10? Děkuji mockrát
>
>Já osobně bych to dala rovnou do října. Zboží došlo v
>říjnu. Jen pro KH bych použila datum dle dokladu
>(9/18).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 10. 2018 9:47
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou, jak vyřešit následující-viz níže a prosím Vás o Váš názor.
Na eshopu 20/9 jsme zakoupili zboží, byla to platba předem. To jsme zapomněli zaplatit, platbu jsme provedli až 1/10. Zboží neměli skladem a přišlo až včera 22/10. Od prodávají spol. máme jen fakturu-daňový doklad s DUZP 20/9. Myslím si, že je to špatně. Že měl být nejdříve vystaven daňový doklad na přijatou platbu s DUZP 1/10 a pak měla být faktura za zboží DUZP 19/10 (kdy to expedovali), kde by už nic nepodléhalo DPH.
Mám pravdu já?
Volala jsem mu (vypadá to, že je to malá společnost-že majitel dělá i účtaře nebo alespoň jen vystavuje faktury) se svým požadavkem, jak píši výše, ale vůbec mě nechtěl vyslechnout. Prý to není záloha, ale jen platba a trvá si na svém a jediný jeho argument je, že to takto dělá 6let.
Pak mi nakonec řekl, že to opraví, jak si řeknu, ale u sebe si to nechá, jak to má. Což nejde vzhledem ke KH (je to naa 10tis.Kč).
Argumentovala jsem mu, že neměl zboží, tak ho nemohl fakturovat a že dle zákona měl vystavit DD na přijatou platbu. A že den 20/9 naší objednávky nic neznamená.
Působí to na mě, jako že má malý eshop (který se tváří světově), ale není naprogramovaný na tyto "záludnosti". Nicméně pán si stojí na svém.
Co teď já s tím? Prosím moc o radu a Vaši konzultaci.
Děkuji