Špatné IČ na faktuře

  • (neregistrovaný)

    24. 1. 2019 13:15

    Dobrý den, mám problém ohledně faktury z internetového obchudu Mall.
    Koupili jsme služební telefon /nad 10.000,-/, ovšem uvedli jsme při registraci omylem špatné IČ, ale DIČ správně. Stejné údaje jsou i na faktuře tzn. špatné IČ, ale DIČ správně. Volala jsem tam, ale fakturu již nemůžou opravit. Teď nevím jestli si můžu uplatnit DPH nebo ne.
    V KH se mi to objeví v oddíle B2 /je to nad 10.000,--/ takže se musíme sejít s dodavatelem. Jedná se o OSVČ. Můžete mi poradit, zda si můžu DPH uplatnit? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).