Re: Špatné IČ na faktuře
Prosím o radu. Vím, že do KH se uvádí DIČ, tak si myslím, že by to měl mít i ten Mall správně, ale nejsem si jistá. Když jsem tam volala, tak jsem mluvila jenom s nějakou operátorkou a účetní mi nemohla dát abych se domluvila zda oni nás dali do hlášení jako firmu, nebo jako fyzickou osobu /vzhledem k tomu špatnému IČ/.
Re: Špatné IČ na faktuře
ano, do KH se načte DIČ. Je ale otázka zda firma MALL má DIČ správné. Já když zadávám do programu novou firmu tak zadám IČ a samo se načte z rejstříku jak adresa, tak DIČ a to by mohlo být odlišné. Jestli to ale mají na tom dokladu vytištěné i s chybou IČa a vše ostatní je správné tak bych se nebála uplatnit. V nejhorším případě přijde výzva :)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 1. 2019 13:15
Dobrý den, mám problém ohledně faktury z internetového obchudu Mall.
Koupili jsme služební telefon /nad 10.000,-/, ovšem uvedli jsme při registraci omylem špatné IČ, ale DIČ správně. Stejné údaje jsou i na faktuře tzn. špatné IČ, ale DIČ správně. Volala jsem tam, ale fakturu již nemůžou opravit. Teď nevím jestli si můžu uplatnit DPH nebo ne.
V KH se mi to objeví v oddíle B2 /je to nad 10.000,--/ takže se musíme sejít s dodavatelem. Jedná se o OSVČ. Můžete mi poradit, zda si můžu DPH uplatnit? Děkuji