Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 1. 2019 21:40
Dobrý den, prosím o radu. Naše firma s.r.o. vede sklady způsobem A, prodáváme materiál a stavíme. Nakoupíme např. rukavice, které všechny přijmeme na sklad a pak pokud zaměstnanci potřebují tak se jim vydají (ostatně i dotaz jak často mohou být poskytnuty rukavice pracovní? - směrnice moc nastaveny nejsou a já se snažím všechno nastavit správně - nová účetní) Jak to ošetřit v programu Pohoda?
Když nakoupím vystavím příjemku, kterou spáruji s fakturou. Při vydání zapíšu na výdejku. Máme jednu výdejku měsíčně na všechen režijní materiál krom rukavic taky ulamovací nože, svinovací metry a ost.) Měla bych vytvořit interní doklad, na který napáruji výdejku.. A zaúčtuji na účet 501 analytiku? Nebo mám postupovat nějak jinak? Máte prosím někdo vlastní zkušenosti?
A ještě mám situaci, kdy si majitel firmy (jednatel) bere nějaký materiál pro vlastní spotřebu doma. Mohu také přes interní doklad v tomto případě např na 501nedaňový? Ale co s DPH, která již byla uplatněna? A mohu v těchto případech použít nákupní ceny?
Děkuji