Re: Pracovní oděvy
Je to složitější. Vedete DE nebo účetnictví? Jste plátce DPH?
napište si vnitřní předpis, který Vám používání prac.pomůcek(i oblečení) upravuje. Jestli ty pracovní oděvy už Vaši pracovníci nosí tak jsou v nákladech (výdajích), ale pozor na odpočet DPH. Jestli odejdou po nějaké době tak jste povinen DPH vrátit (upravuje se to právě tou směrnicí)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 12. 2005 14:57
Máme dva zaměstnance a nakoupili jsme pracovní oděvy. Je nutné v tomto případě vést evidenci těchto oděvů? A najaký účet zaúčtovat. Nemám zkušenosti s pracovními oděvy, poraďte jak postupovat.