Děkuji za rady, ještě někdo se, prosím, přídá? Právě U542/642 jsem zamítla, protože se nejedná o prodej materiálu, který "zbyl" na skladě. Ale jedná se o nákup nových věcí přímo na objednávku.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
28. 3. 2019 9:33
Dobrý den, prosím o radu, já váhám.
Naše spol.dělá různé práce, kde spotřebovává materiál. Nyní je ale pouze objednávka, abychom zajistili určité věci (nechci moc použít slovo "materiál", protože kdybychom to i montovali, byl by to materiál:), které ale prodáme bez našeho zásahu. Prostě jen koupíme a předáme-prodáme. Moc prosím, jak byste tyto nákupy zaúčtovali? Já bych tedy nejraději na U501, ale kam zase tržbu? Nebo byste dali na U504 a FV na U604?
Mockrát děkuji za radu