Formulace "smluvní mzdy dle mzdového výměru" svědčí o absolutní neznalosti.
Ze své praxe mohu potvrdit, že řada soudních sporů zejména z poslední doby se vede o výpočet pravděpodobného výdělku a v rámci nich se posuzuje každé slovo vnitřního předpisu zaměstnavatele.
Obdivuji odvahu tazatelky.
Pozor na hámotiny, pokud jste v situaci, jak píšete, raději si to soukromě objednejte a zaplaťte. Nebo změňte zaměstnání.
Tak Vám moc děkuji za názor. Prostě jsem se dostala v zaměstnání do nějaké situace, které musím čelit, nemá smysl jejím popisem někoho zatěžovat. Ano nejsem odborník na mzdy, dělám co můžu, studuji, hledám v zákonech, snažím se zorientovat, ale nejde to ze dne na den. Myslím, že každý nějak začínal, tím se neobhajuji. Slušně jsem poprosila o radu, vážím si všech, kteří tady radí zadarmo, kdybych věděla o někom, u koho si můžu zaplatit konzultace, aby mi objasnil problémové oblasti, tak to udělám, bohužel o nikom takovém nevím. Pokud byste byla Vy ochotna formulovat mi tuto větu do směrnice, nemám problém se finančně revanžovat. Pokud nemůžete poradit, nevadí, zkusím položit tento dotaz znovu, snad mi poradí někdo jiný.
Ještě jednou děkuji a omlouvám se, že jsem Vás pohoršila.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 6. 2019 16:14
Dobrý den,