Re: Kalendáře -prosím o radu
Nejsem odborník na účtování, ale z praxe u firmy vím, že vždy se na všechny kalendáře dalo logo, kontakty a pod. a vše bylo učtováno jako rekl. předměty bez ohledu kolik jich zůstalo ve firmě. Nevidím důvod ty tři kalendáře nepotisknout. Cenově to nebude dělat skoro žádný rozdíl a zbytečně zvlášť učtovat by bylo asi taky zbatečné. Berte to jen jako můj "laický pohled".
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 12. 2005 7:55
Zakoupili jsme 55 ks kalendářu.3ks si ponecháme v kanceláři a na zbytek necháme vytisknou logo naší firmy a věnujeme je naším obchodním partnerům. Jak tyto kalendáře naúčtovat? Ty 3 ks do spotřeby 501 a zbytek jako reklamní předměty (splňují podmínku do 500Kč za ks bez DPH).Zřejmě by asi bylo dobré,jeden kus s logem si ponechat pro případnou kontrolu?Poraďte, jak postupujete Vy???